Saturday, January 02, 2010

mana nikon?

.
Kehilangan Nikon tidaklah terlalu menyedihkan. Tempat letak bateri dah terpaksa diikat dengan getah gelang. Kalau tidak Nikon asyik mendakwa bahawa baterinya tidak ada. Hanya SDRam agak sayang. Beberapa imej dari event terkini tidak sempat dimuaturun.

Cara kehilangannya mendedahkan betapa berlaku kepincangan dalam sistem pengurusan pemiliknya. Plan strategik 2010 perlu mengambil kira kes ini agak kejadian serupa tidak berulang. Walaupun kerugian tidaklah setanding ghaibnya enjin pesawat tetapi aku sudah layak untuk meletak jawatan sebagai seorang aku.

Tit. tit. tit. Panggilan dari Angah.

"Sori ayah..baru angah ingat. Nikon tu angah letak dalam poket kusyen Toyota. Ayah checklah. Kalau orang tak ambik adalah tu..."

Adui....

Duhai angah yang disayangi. Tahukah dikau bahawa Toyota Liteace Middleroof kini entah di mana. Sudah seminggu dia pergi bersama surat beranaknya. Bersama tuan baru dia juga diberi tugas baru. Termasuklah mengangkut buruh-buruh Bangla dan Indon.
.

2 comments:

Pa'chik said...

yak wane dok chek dulu... rugi ahh...

sedak la sek bangla duk maing amek-amek gamba... :P

JiwaKosong said...

blog yang bagus, ape kate try pegi visit blog saye ni plak kalau nak tahu info yang unik dan elegan di http://tolongsenyap.blogspot.com ,try visit erk